Trött o kliig

Klottrades ner; 2010-05-10 Klockan; 14:23:41


Det kliar i mina ögon :(

Pratade med kronofogden nyss, och det gick ju bra.
Dessutom har jag planterat hela förmiddagen så nu står alla plantor i jord. Men så råkar det ju vara jord över hela balkongen oxå. Vet inte riktigt hur jag ska fixa det, har ju ingen kvast liksom. Det kanske blåser bort så småningom?

Hade en jättefin söndag, kändes som att vi hann med allt som skulle väga upp för en tråkig fredag-lördag. Men jag är alldeles för trött för att skriva om allt det nu. varför är jag så trött? Jobbigt... ska nog ner i byn snart o gå på loppis. Har även en promenaddejt idag med grannen, så får se när vi ger oss av.


Trött pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0