Tråkhelg

Klottrades ner; 2010-05-07 Klockan; 12:36:17

Hade skitsvårt att sova inatt också. Och låg hela morgonen och vred mig. Men kl 10 gick jag upp iaf. Insåg att jag hade kramp i magen. O-M-G säger jag bara.

Jag roade mig iaf med att koka en laddning linspastej och har tryckt i mig två frökusar. Känner på mig att det kommer bli en tråkig, fattig, helg. Adam ska spela in hela helgen, och jag... tja, jag har ju inga pengar. Hoppas på att det dyker upp en fest i Örkel under helgen. Och så kanske vi åker till hgs på söndag. Då träffar jag kanske Elin också :)

Jag har ju faktiskt blivit bjuden till att titta på lite nyfödda kattungar. Jag ska fota dom, och visa för Adam. Då kan han väl inte säga nej? Och om han dessutom ska vara borta hela sommaren i Danmark o jobba så måste jag ju ha en liten kompis. En liten kattkompis :) Vi får se.... Vet inte ens om hon ska göra sig av med kattungarna eller behålla dom själv så.  


Dags att ta på sig lite vettiga kläder och slänga in tandborsten i käften. Behöver frisk luft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0