Stimulans

Klottrades ner; 2010-05-06 Klockan; 15:36:54

Jag sov grymt länge inatt! Tio sköna timmar. Misstänker att det beror på medecinen jag fick igår^^
Hoppade sen in i duschen och upptäckte till min glädje att krampen i magen var borta. Toppen. DÅ kunde jag utföra dagens plan - städa! Och fint har det blivit :) Har haft Bob Dylan på huvet hela dan också, men inte orkat starta datorn. Men nu spelas det iaf musik, och jag ska ut på balkongen i solen och vänta på Adam som kommer snart.

Jag försökte sitta där ute innan också, men blev så rastlös. Tänkte liksom "vad gör jag för nytta här?". Det är behovet av ständig stimulans som stör mig. Jag vill kunna sitta i solen och bara softa utan att behöva göra något. Visst kan jag hänga i soffan en hel dag, inga problem, men då är det antingen tv som står på, eller nåt spel, eller så är man framför datorn. Ständig stimulans. Måste vänja mig av med det!


Måste ringa bror också! Misstänker att han hade nån form av kickoff igår, första året på utbildningen slut :)

Och! Jag försöker övertala adam att vi ska grilla/elda lite ikväll. Är sugen på att vara utomhus. Men kol måste inhandlas då. Tror inte att det finns så mycket ved häromkring lägenheterna.


Balkongmys med bror när han var i Skåne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0