Lite kväll nu

Klottrades ner; 2010-05-07 Klockan; 00:42:53

Jag har haft en väldigt mysig kväll med Adam. Dock har jag haft lite ont i magen, men det känns bättre nu. Och så gör det jätteont i mitt högra långfinger! Har bitit ner naglen alldeles för långt så.. det gör ont att knappa på tangenterna^^

Och just det... ADAM  HAR FÅTT JOBB! :D
Det är skitbra, jättekul och verkligen toppen! Vi köpte varsin chokladkaka för att fira.
Men det betyder också att jag kommer få spendera sommaren ensam.

Imorgon; fredag. Inga planer, Felix kommer på kvällen och Jorge på lördagen. Så Scorned kommer tillbringa helgen i vår lägenhet brölandes metal på högsta. Tror jag flyr ut o festar lite då.

Jag är inte så trött än, så jag zappar och käkar pommes. Nyttigt. Och glöm inte att jag röker också. Yes!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0