Inte så pjåkigt ändå

Klottrades ner; 2010-05-11 Klockan; 18:22:01


Har inte gjort många knop idag, men jag har tänkt desto mer. På olika strategier. Och det är ju bra! Nu är kvällen kommen och jag ska bara ta det lugnt. Det blev inte mycket till promenad, men jag tog en sväng till Coop iaf. Hittade borste och skyffel för 20 spänn. Nice! Så nu har jag borstat balkongen. Och så disktrasor. Kul.
Och ett paket glass, för att bota min onda mage. Har för mig att det är på tisdagar den danska reality-polisserien går, så jag ska titta på den (low life  - i know).

Har funderat hela dagen på varför jag har så ont i ryggen idag. Sovit dåligt? Kass rygg? Mensvärk? Men sen kom jag på det... Träningsvärk! För att jag varit ute o gått så mycket på sistone. Knas. Känner mig väldigt otränad^^




sånna här fina miljöer har vi i Örkel minsann :)



Ikväll ska jag ringa Alex oxå, sjukt länge sen vi hade lite snack. Saknar henne o lillfisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0