För trött för att komma på en rubrik

Klottrades ner; 2010-05-06 Klockan; 00:52:53


Hade en jättemysig kväll igår med lillebrorbajs. Vi var båda rätt trötta o slumrade i varsin soffa här framåt kvällen. Sen var det upp tidigt idag! Hade en seg o trött morgon, men jag kom fram iaf. I tid. Men det tog mycket mycket längre tid på sjukhuset än vad jag räknat med. I vilket fall var jag hemma igen vid fem. Och sen dess inte gjort mycket alls. Legat raklång i soffan, gnällt lite på facebook, och bara tagit det lugnt. Just nu är jag galet trött så det blir väldigt platt skrivet. Därför ska jag sova nu, och se fram emot den varma duschen jag ska ta när jag vaknar imorgon.

Nu stänger min hjärna av.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0