Chill

Klottrades ner; 2010-05-18 Klockan; 23:12:00









Jag och älskling firade och mös under kvällen. Det blev grill på balkongen med varmokall och smaskiga tillbehör. Solen stekte och jag har nyss lagt in dom senaste bilderna i en ny mapp "Sommar 10" heter den :)
Bad Adam ta nån bild på mig oxå, men jag blir aldrig bra på kort om jag inte tar dom själv. Kristisk. Dessutom är det skitjobbigt att ha långt hår! När det är nytvättat bara hänger o slänger det framför ögonen. Nåja. Efter vi ätit o mättat oss smet vi ner till tjejgänget, om man får säga så, som satt o grillade en bit bort. Där hängde vi ett tag, Adam drog först, och jag satt kvar och kedjerökte. All jävla tvätt är ren nu också! Galet effektiv. Imorgon repar Adam och jag sitter hemma själv. Kan väl va trevligt det med. Är bara rädd att jag slänger i mig en påse chips då. Får slå knut på tungan. Har laddat hem nya DHW-avsnittet så nu tar jag en macka och chillar lite.  

BTW! Ser ASmycket fram emot lördag. Då är det Rock i Dalen här i Örkel och partaj kommer det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0