Åskvarning

Klottrades ner; 2010-05-19 Klockan; 17:44:33

Var nyss ute en sväng. Visst har det varit varmt hela dagen, men detta är ju löjligt! Kokhett ute, och tjock tung luft. Kommer det inte åska ikväll så vet inte jag. En urladdning hade nog suttit på sin plats. Tyckte det luktade el i köket så jag blev nojig och drog ur alla kontakter.

Imorgon kommer Adams nya chef hit! :O Serious business. Så ikväll tar jag det bara lugnt, men imorgon ska jag ge mig i kast med vardagsrummet. Fatta fint vi har det nu! Säger jag rätt ofta, jag vet... men nu! Saker och ting har verkligen kommit på sin plats. Det är ett evighetsmoment men att byta plats på lampor, byta ut krukor och gömma lådor gör verkligen under.

Nu ska jag spela the Sims tills det börjar åska. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0