twisted sister

Klottrades ner; 2010-03-05 Klockan; 23:47:16


När jag var 13 började jag lyssna på Twisted sister, och fan jag förstår det. Varje låt är ju som en kampsång. Och så kanske man kan förstå lite vart jag fick min inspiration gällande utstyrsel... Inte för att jag någonsin varit glam, men har såklart kört på jeansväst, tuperat, crazy smink och skrikit slagotrd utan mening. Det är lite tråkigt att det inte är så nu för tiden. Jag vet inte vad det är, för att jag blivit äldre eller för att jag helt enkelt inte har samma inspirationskällor längre? Nu för tiden ser jag ut som en ovårdad sosse-bulle. Skittråkigt. 
Jag lyssnade även på Kiss, Metallica, Iron Maiden, Saxon och Judas Priest. Good times! Mycket mer inspirerande än nån popfjant. Tyckte jag då. Vad tycker jag nu? Jag lyssnar på allt, enklast att beskriva det så. Men jag lyssnar ju inte på skit för det. Det är ju bara onödigt. DUUUH!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0