Tråkonsdag

Klottrades ner; 2010-03-24 Klockan; 14:35:34

usch vad veckan har varit seg... jag har verkligen inte gjort nånting. Men det har varit bra för min förkylning iofs, den är nästan helt borta nu :) Jag måste ut ur lägenheten nu. Så jag betsämde med lillebrorbajs att vi skulle mötas i stan. Men han skulle ha möte o grejer, så jag väntade med bussen en timme, så kl 15 drar jag.
Vet inte vad jag ska göra där, men nåt kan vi väl hitta på. Det är ju jättefint väder! Varmt :) Och så ska Adam jobba natt ikväll oxå, o sova hela dagen, så det är ju inte lönt att sitta här. Blä blä blä.



Redhead - men ni får inte se riktigt än


Kommentarer
Postat av: sandra

andrea e vacker :D

2010-03-28 @ 20:24:13
URL: http://pineappleattack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0