metalmorgon

Klottrades ner; 2010-03-19 Klockan; 09:10:36

Jag har sovit väldigt mycket de senaste dagarna. Lagt mig tidigt och sovit kanske tio timmar varje natt! :O Vill bli av med den där hemska slemmiga hostan så att den inte sätter sig som vanligt... Kommer vara sjukt störd om jag hostar framt till april.

Idag är det tvättdag! Eller, tvättförmiddag iaf. Har även planerat att ta en sväng inom second handaffären och köpa cigg på vägen. Och duscha. Sen ikväll är det dags för WULFGAR! Ett folk/viking-metalband. Inspirerade av Amon Amarth bland annat. På magasinet i Kristianstad. Adam ska ju också spela, Scorned Disciple såklart, så klart jag får hänga med ;) Det är releasefest för Wulfgar och deras nya skiva Midgardian Metal , så jag hoppas det kommer ordentligt med folk. Och så kanske efterfest hos Jorge, kul (kanske) :)

Nu blir det makaroner och chipssmulor till frukost! YAY!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0