livet e för kort

Klottrades ner; 2010-03-02 Klockan; 00:27:16


jag vet inte riktigt vad det betyder, men jag har en sugande känsla i magen. Sådär som att jag är på väg. Tittar på bilder och sugs in i dom. Jag saknar saker. En massa saker. Och jag vill vara på väg nånstans.  

Fick tips av Lenny att lyssna på Jonathan Johansson. Undrar om det bara är för att jag inte lyssnar på radio, eller för att jag är lite dum i huvudet som jag missar allt sånt.

Blir alltid lite kär när jag lyssnar på Björns band. Så mycket kärlek som ligger i dom texterna. Och en massa kärlek till HELSINGBORG <3 haha.








Och så finns det ju såklart Raymond & Maria, som är toppen att lyssna på om man är en smula melankolisk. Topp!


nu ska jag göra fula saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0