långt vackert hår

Klottrades ner; 2010-03-01 Klockan; 14:10:25
jag har haft en riktigt skön helg. I fredags: en massa fint folk och en granne att trada med om dagarna.
Lördag var det mycket skog och många cigg. Kom hem sent på söndagen för´åkte en tre timmars omväg. Men det var okej, hittade en Metro från i fredags med leva & bo i.

På dagen kollade jag äntligen på Bröllopsfotografen. Har velat se den hur länge som helst, men hittade ingen torrent... Och den var lika bra som jag hade förväntat mig. Toppen ju! Och sen på kvällen hemma tittade jag på CJ7. En kinesisk film om en fattig pojke och hans utomjordiska leksakshund.
Så det har varit mycket bra film också. Det gillar jag :)

Håller på att möblera om hemma, litegrann i taget. Nu har jag kommit på att vi ska ha en läshörna i sovrummet, så får vi fåtöljen ur stora rummet. Mer plats + mysig läshörna win win!

Jag är så trött på mitt hår! Jag vill knyta virka slita bränna färga klippa mitt hår!






Kommentarer
Postat av: fattigvegan

men det är ju fan ingen som kommer sitta och läsa i läshörna i sovrummet...Duuh!

2010-03-03 @ 02:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0