långsamma veckan

Klottrades ner; 2010-03-31 Klockan; 00:30:54

Det känns inte alls som att det var så länge sen jag skrev, men det var ju nära en vecka sen. Men ja, det har ju inte hänt sådär jättemycket sen dess.  Torsdagen spenderades i hbg i solen och med lillebrorbajs. Jag hoppas verkligen inte ni missade hur fint väder det var. Sjukt varmt! :D
Och i lördags var det utgång med Alex o flera andra tjejer. Hade det jätteroligt och det var längesen vi bara var tjejer ute, ett helt gäng alltså. Blev cider o dans o flabb. Vi bröt upp ganska tidigt dock, min sista buss gick kl 12 och Alex hade ett sprängande behov, om man säger så. Lilleman behöver sitt oxå^^

Sen i söndags har jag bara suttit i lägenheten. Det märks verkligen på humöret. Idag har jag haft en asenerverande irttitation i kroppen, och Adam som för tillfället jobbar natt har varit hemma hela dagen och fått stå ut med mina högljudda suckar. Jag får inget gjort om han är hemma ju! Kan han inte bara jobba dagtid som alla andra! Eller så kan ju jag skaffa ett jobb...
Adam satt o spelade Resident Evil 5 hela dagen, fick hem det igår. Men vid sjutiden när han suttit o spelat nonstop fick jag flipp på honom o skrek att jag vill inte lyssna på det där jävla zombieslafset längre, och att han får fucking stänga av skiten nu innan jag sparkar sönder ps:an (inget ont om zombies). Så vi glodde på How I met your mother i nån timme innan han skulle dra o jobba. 

Imorgon blir det hbg igen, och jag hoppas på okej väder. Jag måste bort från den här hålan snart! Kollar lägenheter på nätet och hittade en skitbillig källarlägenhet... Varför inte?    
























JAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0