fattigmansfredaqg

Klottrades ner; 2010-03-05 Klockan; 17:53:18

Var nere i byn precis med en välgjord plan i huvudet vad jag skulle lägga pengar på. 50 kr i fickan, och övertrassera en hundring. Skitbra plan. Men kunde inte få ut nån hundring, hade för lite pengar på kortet... Så ingen mat blev det, och jag räknade efter och kom fram till att jag kan klara mig på dom ciggen jag har tills imorgon. Så det blev fem öl.

Yay! Fredag...

Adam är i hässlehåla och agerar flytthjälp och jag sitter här med fem öl och några femtioöringar. Blir nog nudlar ikväll, och så får vi se om det händer nåt i byn.
Imorgon är det iaf partyparty hos adams släkt, han har en brorsson som fyller 20. Gratis dricka o mat och en massa ångest över vad fan man ska ha på sig. Men brukar alltid ha det trevligt, och det kommer säkert vara sjuuuukt mycket folk där. Han har en stor släkt med stor vänkrets. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0