en sjuuuuuk lördag

Klottrades ner; 2010-03-20 Klockan; 15:59:12
OJ OJ OJ vad dåligt jag har mått fram tills ungefär nu... Jag hade det superbra igår, och jag vet inte hur många gånger jag gjorde metalfingrar och slängde omkring med tungan. Det blev bärs och hårdrock och alldeles för många cigg, så nu är dom slut igen... Wulfgar var ju inte en favorit, men det visste jag ju redan. Scorned Disciple spelade ju först, och efter det så sprang jag mest runt och var hyper. Snackade med en dude som tydligen kunde fixa fotojobb på The Tivoli... :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Men iaf, har mått så jävla dåligt hela morgonen, spytt och spytt och spytt, och jag misstänker att jag har feber. Och så en förjävlig huvudvärk på det, och pms... Trodde fröst att vi hade slut på Ipren (som jag tar enbart i nödfall), men jag hittade sen. Yay! Hela lägenheten är full av söta pojkar, långhåriga och vältränade, som spelar Magic. Jag glider bara runt i mina stora yllesockar och dricker buljong och myser. Bara jag hade kunnat slippa febern... svettas som en gris. Ser fram emot ikväll när det antagligen blir pizza eller liknande. Fetnajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0