Craving for potatismos!

Klottrades ner; 2010-03-21 Klockan; 15:41:20
Idag har vi inte gjort många knop. Kändes som att det var bara en timme sen vi steg upp, men vi vaknade ändå vid tio. Sen dess.. godis och andra snaskiga smulor som blev kvar från gårdagen, och jag har nyst och snutit mig ca... 70 ggr kanske? Och en massa ff7 såklart. Nu har jag ju snart sett hela spelet rakt igenom på Adams fil, så knappt lönt jag spelar själv. Hmpf.  

Har precis städat upp lite i köket. Av rent taktiska skäl. Om jag har städat köket, så måste Adam ta vardagsrummet, mohahaa! Men jag ska faktiskt se till att han går o handlar och sorterar lite sopor. Jag kan ju inte gå ut i det här tillståndet. Jag är sugen på potatismos men jag har ingen havremjölk.. Och är man sjuk så kan man faktiskt kräva, även av sin kulinariskt handikappade pojkvän, att han ska fixa potatismos. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0