bra fredag detta

Klottrades ner; 2010-03-19 Klockan; 12:59:25
Nu! Är tvätten färdig, spaghettivattnet kokar och jag kom precis på att det var fredag, alltså ett nytt avsnitt av Antikrundan från igår! :) Efter lunch o pensionärsvibbar blir det promenad med seconhandblaha som jag skrev innan. Kom på att eftersom jag har snackat med csn o styrt upp det så har jag pengar :P Ska köpa ett par bira till ikväll, och lite mat^^
Hade ju tänkt att det skulle bli spaghetti med pastasås o i med lite burkbönor. Blir så när jag har dålig fantasi. Men gott är det :) Och jag är helt uppsvullen och min rygg värker. Jävla pms. Men det har varit en asskön frefag än så länge,och det verkar fortsätta i samma anda.


puss haiiiiiii! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0