blä blä blä

Klottrades ner; 2010-03-09 Klockan; 01:23:48
Hade planer på att inte skriva nåt förrän imorgon, för jag orkade egentligen inte. Men eftersom jag har lite energi över och är ganska uttråkad så blir det såhär ändå.

Har haft en jättemysig dag tillsammans med Marie och vi har varit i hbg och promenerat, fikat och snackat feminism. När jag kom hem vid nio så hoppades jag att Adam inte skulle vara så trött, eftersom detta är sista kvällen på veckan jag får se honom. Men snortrött var han, och efter han gick o la sig har jag bara suttit o tråkat. Tänkt på allt jag måste göra o fixa med imorgon, eftersom jag ska till sthlm. Imorgon natt åker jag.
Så.. bye.

Ska köpa korsord. Men fan! Jag hatar att packa! Drygt... och jag ångrar alltid det jag tagit med mig. Men nu är ju ALLA kläder rena, så hittar nog favoriterna ändå. Blä blä blä jag är uttråkad. Sa ju att jag inte skulle skrivit.

NU SKA JAG ÄTA MACKA O KOLLA PÅ FINALEN AV PROJECT RUNWAY!
och va fan är det jag lyssnar på? Million Stylez? hahaha xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha million stylez är något för mig:)

2010-03-23 @ 16:42:23
URL: http://www.sarukita87.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0