Är det bara tisdag?

Klottrades ner; 2010-03-02 Klockan; 20:23:46

jag är riktigt super duper mega proppmätt!
Tror att jag råkade äta gammalt bröd innan idag :/

Men nu hade jag tänkt klä på mig varmt och svinga förbi byn för att handla cigg. Och ta med den sista tvätten upp. I ett halvår har Adam lurat mig och sagt att tvätttiden var slut kl 22. Men det är ju egentligen kl 20! Och så har jag glidit runt här och tyckt att det var helt chill att torktumlaren stod o skrek nere i källaren till tio eller mer. För lite får man ju gå över tiden.. FY på mig!

Sen ska jag duscha järnet, sååå skönt. Har inte kännt mig helt frisk den sista veckan, men det har liksom inte brutit ut än. Får bara hoppas att det går tillbaka, nu när det visar sig att jag kanske kommer vara i sthlm i MER ÄN EN VECKA! YAY! :) Dessutom jobba o få pengar. Najs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0