Det var nåt som hände borta i hagen

Klottrades ner; 2010-07-20 Klockan; 01:02:40
Assså
Ni fattar inte vad jag har haft o syssla med!
Onsdag: Grannen kom över och det blev ett par öl. Eller ett gäng. Lillebrorbajs med kompisar trillade in sent och peppade för Öland Roots. Pumpade musik och hade det trevligt. Jag glömde bort tiden sen när alla hade gått och gick o la mig kl 6.
Torsdag: KOM ADAM! På kvällen. Åkte in till Hässlehåla och träffade Sandra som jag inte sett sen urminnes tider. Eller iaf inte sen dammen var frusen och det var raggarfest i snöstorm. Hängde i Kristianstad och flummade runt. Åkte karusell, tittade på kändisar och suckade inombords åt fjortisar... Adam dök upp lagom till Sandra skulle åka, och då var det genast dags för spelning på Barbackas utescen. Och en awesome spelning var det! Sååå synd att jag inte tog kameran med mig! :( Sista låten kom publiken upp på scen och röjde och det såg ut som att hela bandet verkligen hade kul. Och det var jättebra ljud som tur var, för det har dom alltid haft problem med innan. Great! Bästa spelningen :) Efter det blev det parkhäng, öl och headbanging till nåt countryband. *suckar inombords åt mig själv*
Fredag: Jag och Adam åkte till Laholm, köpte en laptop, fixade och pussades. Adam åkte upp igen på kvällen, men jag åkte innan. Kl 15 drog jag mot landskronakarnevalen. Mötte upp Jo och Sara och hade en helt awesome kväll. Massa reggae, massa dans och MASSA ÖL. Oj oj oj. Tappade bort alla mina vänner under kvällen, men fann en ny. Plankade karuseller, plankade bad, plankade områden och cyklade ett par mil. Kul :D Krossade min mobil, vilket jag ångrade lite efteråt men inte nu längre. Såå skönt. Men så ni vet. Har ingen mobil.
Lördag: Kom hem till Örkel 15, drog igen 17 och for till hgs för tältkväll med Nat, Johan och Pernilla. HADE EN AWESOME KVÄLL! Underbara människor, underbar musik, lekar, springa naken över fälten... öl.
Söndag: Låg på soffan och drack inte en enda öl.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vi hade sjukt kul! Har verkligen saknat dej ;O se till att ses snart igen! <3

2010-07-21 @ 00:28:38
URL: http://pineappleattack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0