VÄDER!

Klottrades ner; 2010-02-03 Klockan; 12:41:02



En En!






Idag känner jag mig på nåt konstigt sprudlande humör. Trots att jag luktar svett och mina cigg snart är slut.
Ska nog hoppa in i duschen nu och sen skutta ner till banken. Om det nu går att skutta i detta vädret. Fatta att det har snöat ännu mer idag! Vi blir ju snart insnöade i Örkel. Och det ser jag verkligen inte fram emot.
DET BARA VRÄKER NER! Får se om jag tar med kameran ut, är sugen på att fota lite, men vill ju inte att den ska bli helt nersnöad. Checkar vädret innan jag går helt enkelt.

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!



Hur har din dag varit?



Kram /M

2010-02-03 @ 19:22:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0