Update från nördhålan

Klottrades ner; 2010-02-25 Klockan; 02:44:26

Har varit full rulle här hela kvällen. En drös av Adams polare är här på spelkväll och jag har joinat o spelat Magic. Har fått liiiite kläm på det, men det är fortfarande väldigt förvirrande.

Men känner mig duktig som fan som inte har ätit nåt godis ikväll, brukar ju annars vara standard på dessa tillställningar. Så det känns jävligt skönt. Druckit massa te har jag gjort :)

Äsch, jag har inget vettigt att skriva egentligen. Lillebrorbajs ska nog hitta på nåt med mig imorgon, och sen är det redan fredag. Har för mig att jag planerat nåt då också, men jag kommer inte ihåg^^ Jag borde åka till hgs och träffa Alex också! Hon har fått sin nya lägenhet nu, och det är ju verkligen asgött. Är så glad för hennes skull, och lilla Wilhelm såklart.

Nej nu blev jag lite nedstämd.. Frågade Adam vad som hände på frdag, han sa det var Pink Floyd cover-bandet från Danmark som ska spela i Helsingör. Han kommer antagligen få betald biljett, men jag då?! Jag vill också... Damn it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0