Svettigt

Klottrades ner; 2010-02-04 Klockan; 14:24:33

Vet ni vad som är tråkigare än att städa?
Söka jobb.
Därför har jag för att undvika sitta här framför datorn o suckandwes klicka förbi jobb efter jobb som man inte är kvalificerad till städat hela köket. Japp. Gnott o gnuggat och diskat varenda millimeter av köket. Bara moppa golvet klart. Puh. Vilka desperata metoder man tar till för att slippa det tråkiga. Men jag får ju söka nåt idag iallafall. Men nu skulle Nat ringa snart, så då ska jag pausa lite. 

Efter det ska jag nog gå på vardagsrummet oxå. Det blir lite svårt, för möblerna står helt knas mitt i rummet. Det var från i helgen när jag o Marie skulle titta på film på PS3an hade vi tänkt, men Adam hade snott BÅDA kontrollerna, så vi drog fram datorn till soffan o glodde därifrån. Jag o Adam har ju bara haft en vecka på oss att flytta tillbaka den.. men nä. Vi är lata.

Det är sjukt varmt nu! Solen står o gassar rakt in i vardagsrummet. Svettas som en gris^^

Lägger upp lite fler bilder sen idag, har fotat min fina tulpanbunt också, och lite mer snö/sol bilder. Är inspirerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0