stark som en häst, smärt som en mussla

Klottrades ner; 2010-02-18 Klockan; 23:27:56
Satan det var skönt att duscha.


Nu blir det mer Final Fantasy VII, inledde en ny spelfil dag :) Skoj. Men ska försöka gå och lägga mig i någorlunda tid. Metallica-tröjan jag har på mig (och som jag snott av adam) luktar väldigt mycket rökelse... Det känns mysigt. Det är sååå mycket bättre att vara hemma, eller sitta uppe, när man vet att Adam är i närheten. Även om han ligger och sover så är han ett toppensällskap.

Pappa ska komma och hälsa på imorgon, runt lunch. Då ska vi skotta balkongen haha!
Men det är så tråkigt att det inte blir nåt sthlm i helgen. Andra gången som jag är tvungen att avboka dejt med Bea. Känner mig som en tradig människa då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0