Söt som snus

Klottrades ner; 2010-02-11 Klockan; 13:40:15


Igår hade jag en väldigt lugn dag. Satt framför datorn nästan hela tiden och sökte jobb. Lillebrorbajs hälsade på en sväng också, och jag bjöd på ris o falafel. 

                            


                                                               
Jag hade även ett litet fotspa för adams fötter under kvällen. Kände att jag behövde ta hand om honom, så mycket som han gnäller över ont i fötterna. Jag tror defenitivt att det beror på skorna, men vi har inte råd att köpa nya nu. Så jag gör så gott jag kan för att hålla modet uppe. Hans fötter blev len som en babyrumpa! Det konstiga är att jag skulle inte orka göra det på mig själv, men adams fötter tar jag gärna hand om. Tror det är det som kallas kärlek.
Men nån gång snart ska jag ta hand om mina egna fötter. Snart är det ju vår och barfotaväder. Måste hålla fötterna redo! :)


Idag var vi iväg på socmöte, vi var ngo båda liter nervösa innan. Men det gick väldigt bra faktiskt, tror jag. Vi fick verkligen ingen hint om ifall vi kommer få pengar eller inte. Men vi får se. Jag hoppas ju i vilket fall på att jag ska få ett jobb så fort som möjligt. Borde nog söka mer i Örkel, så att jag slipper åka buss så mycket. Men det får man också se. Framtiden är oviss, men oh vad jag längtar!

Jag är sugen på att möblera om och sånt, men det kommerr bara hända i tanken ett tag till framöver. Måste vänja Adam vid omställningen också.

Har nyss ätit två falafelmackor och nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli klar. Sen sätter jag igång o röjer i köket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0