sömniga jag

Klottrades ner; 2010-02-13 Klockan; 18:38:57


Nu håller jag på att göra en stor kanna te och hälla upp jordnötsringar. Det är filmdags, och det ska bli så skönt att bara vara. Adam är dock inte här, utan på fest i Lund. Men jag är bra på att mysa själv. Är så väldans trött också. Blir förhoppningsvis en tidig kväll, om jag inte fastnar i filmträsket hela natten iofs.

Igårkväll blev en väldigt knasig kväll. Men den slutade bra iallafall. PMS:ade som fan på Adam men Nat är min räddande ängel (som vanligt). Och hon förstår dom där tjejgrejerna bättre än Adam. Såklart. Och hon är toppen på att få mitt humör i balans. Blev en aning kryptiskt. Men jag orkar inte berätta nu. Är så sugen på te och film!

Och nu ringer bror min! c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0