Sommar

Klottrades ner; 2010-02-23 Klockan; 05:47:20

Jag är ännu inte trött!
Adam snarkar i soffan som ett sött litet djur. Jag låter honom ligga där, så kommer han kanske upp i tid imorgon^^ Jag har kollat på Men who stare at goats. Grym. Blev väldigt inspirerad av den, och det gav en ganska skön stämning i magen efteråt.

Har spenderat de senaste två-ter timmarna med att lyssna på Judge dread och kolla på bilder från sommaren. Adam har ju en del i sina gömmor som jag har glömt bort. Bara han som fångar mig på bild så det var roligt att titta på. Och jag saknar verkligen sommaren. Inte bara på grund av vädret, jag gillar faktiskt all snö. Utan mer för att sommaren påminner mig om bekymmerslöshet. På sommaren är det liksom okej att inte göra ett skit, slappa hela dagarna och bara hänga runt. Glassig som fan! Om man gör det på vintern deppar man ju bara ner sig, det funkar inte alls lika bra.

Därför dyker det upp en del sommarbilder här nu, skoj skoj! :P












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0