Skotta balkongen

Klottrades ner; 2010-02-23 Klockan; 20:10:05

Försökte nyss ge mig på att skotta balkongen med det enda jag hade till hands, en spann.
Men efter ca tio fyllda lass och ingen märkbar skillnad förstod jag att det var lönlöst. Jag får helt enkelt nöja mig med den lilla plätten har jag trampat upp att stå på. Jag når inte fram till dom fina istapparna! Det är ju dom jag vill åt. Och den stackars soffan som står där ute... Ska bli spännande hur den ser ut i vår.


Btw... sjuuuuuukt störigt att dele spotify med Adams polare.. Dryyyyyygar sig när man försöker lyssna! Ibland är det kul med spotify-krig, men fan inte idag asså. Kuuuuuuuuuuuuuuuuuulor.


En annan sak jag funderar på, är det okej nu för tiden att låna ingredienser av grannar? Och vid den här tiden? Jag är så baksugen... (HAHAHAHA XD) Eller mer kanske sugen på choklad, kaka, kladdkaka helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0