Schizofren

Klottrades ner; 2010-02-18 Klockan; 21:49:10


Nu är det torsdag kväll äntligen. Det betyder ju att det är fredag och helg imorgon. Blev inget av med stockholm, på grund av all dum snö och blåst! Jag menar, det är snart mars! Vart tar våren vägen?!

Jag blev nästan lite schizofren när jag satt ensam hör i lägenheten så länge igår. Men tiden gick rätt snabbt idag och Adam kom även hem lite tidigare än vanligt. Nu känns det topp igen, när jag har en älskling att pussa på, eller bara en levande själ att ha omkring mig.

På lördag blir det utgång med NatoJohan. Om inte vädret är för jävligt, för då åker jag hem till henne o så sitter vi där istället. Fan asså, det ska inte vara snöstorm nu, tycker jag verkligen inte... Tråkigt! Snö o sol får det gärna va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0