Jag vill

Klottrades ner; 2010-02-23 Klockan; 14:59:12
Glöm det där med Osby. Det blir möjligtvis på fredag, men inte säkert. Fan trist asså. Men jag får åka iväg på nåt annat i veckan innan dess. Sugen på att träffa lillebrorbajs i stan, han har ju lov också så det ska ju inte vara några problem. Den där stockholmsresan som jag har tjatat om kommer nog inträffa helgen den 5-6 mars, och det är ju också nåt att se fram emot. Man får finna saker värt att se fram emot, annars blir man helt crazy av att bara sitta.

Adam skulle egentligen åkt o repat idag, men verkar vara knas på en massa håll. Så han har bandpolare här idag o dom snodde precis tv:n, just när jag tänkte spela final fantasy. Typiskt!

Är sugen på att göra nåt pyssligt. Kanske pilla ihop ett halsband, eller sticka nåt? Fast jag har nog inte tillräckligt med garn. Och dom där lapparna som mamma visade mig hur jag skulle virka har jag totalt glömt. Får verkligen inte till det. Har en del ofärdiga korsord, men känns inte som att jag kommer längre. Har fan tappat lite. Kan ju planera vad vi ska äta till middag, känner för att göra nåt flashigt. Iofs åt vi ju lasagne igår, och det är ju lagom flashigt. Fett god blev den faktiskt! Veganlasagne FTW.

Jag skulle kunna fortsätta städa köket som Adam började på imorse, men hur kul e det? Vill fota också, men det är ju så svinigt kallt ute. Vill inte utsätta kameran för mycket. Är det så att det egentligen inte finns nåt vettigt att göra, eller är det bara jag som hittar på ursäkter?

Söka jobb! Det borde jag göra. Men det väntar jag med till imorgon. Jag vill tatuera mig! Men ja...

Blaha blaha. Standard.



  Sommar! Och blond...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0