Jag börjar svamla

Klottrades ner; 2010-02-02 Klockan; 00:24:57


Idag ska jag försöka somna tidigt. Har fått en hel del att stå i under veckan, och det känns ju roligt. Lite att göra! :D Men så är det ju det ständigt pågående projektet med att städa lägenheten. Varför blir det skitigt så snabbt? Jag är absolut ingen pedant, det kan alla som känner mig intyga. Ändå städar jag rätt bra då o då, men så efter en dag (om jag har tur) är det minst lika mögigt igen! Jag fattar det inte... Min skräp-och-damm aura drar väl till sig allt som inte vill ligga på rätt ställe.

Den här människan http://dennism.se/, är en utav bloggarna jag följer. Boring människa till tusen! Fattar inte hur man kan se så nollad och uttråkad ut på VARENDA BILD! Checka alltså, sjukt tråkig kille. Skriver om prettogrejer o nyttigheter. BORING!

Nu har jag nog börjat svamla lite... Har vart rätt ansträngande idag ändå. *mohahahaha* Det var det värt.

rökpaus!


ps. Inget sthlm i helgen... Men desto mer middag o alkohol med NatoJohan hos oss i helgen :)





Kommentarer
Postat av: ANGIE

söt bild ;)

2010-02-03 @ 17:59:28
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0