Fuck it

Klottrades ner; 2010-02-22 Klockan; 20:15:59




Det är ju måndag igen, och jag förberedde mig på ännu en långtråkig vecka, med skuld o skam för att man inte städar mer, är bättre på att söka jobb och allmän ångest pga bristen av mänsklig kontakt. Gick inte upp ur sängen förrän vid ett idag. Men efter det satte jag igång o städade vardagsrummet. Bytte plats på cd-hyllor och palm och känner mig riktigt nöjd med resultatet. Blev  ett mycket jämnare rum nu.
Adam kom hem tidigt idag och skrämde mig. Hörde inte att han kom för Håkan Hellström stod på högsta. Men han hade en glad nyhet iaf, han fick ledigt resten av veckan. Härligt. Det betyder att jag får mindre ensamtid och så kan jag låna busskortet nån dag och komma iväg lite.

Var ju ute i lördags med NatoJohan. Hade en skittrevlig och rolig kväll, tills att slutade i knas. Tyvärr. Det har också gett upphov till massvis med ångest. Klart man kommer på en del saker man kunde gjort annorlunda, men det är onödigt att ångra sig i efterhand. Jag fattar ju vart det gick snett och bla bla bla. Inte lönt. Fuck it.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0