film o frukost

Klottrades ner; 2010-02-08 Klockan; 10:37:50


Igår hade jag och Adam en riktigt filmdag. Efter vi hade hämtat upp pizzorna så satte vi oss för att titta på Where the wild things are. Som har sett fram emot att se den filmen! Och den var precis lika fin som jag hade förväntat mig.


 




Och efter det tog Adam mig i kragen och såg till att vi tittade på Män som hatar kvinnor. Jag hade inte kommit mig för att se den innan. Men nu äntligen. Och ja.. den var bättre än vad jag trodde. Riktigt bra faktiskt. Och jag blev såklart tväräcklad av vissa scener. Men jag såg hela filmen ut. Och efter det tittade vi på Flickan som lekte med elden. Den var också bra! Orkar inte riktigt skriva utförligt vad jag tyckte om filmerna, klart att inte allting var bra. Men ja. Nu ser jag fram emot att se Luftslottet som sprängdes.


va fan är det med mig? Det står helt still i min skalle, och jag skriver helt platt. Nåväl, jag måste nog ha lite frukost tror jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0