Allt enligt planen

Klottrades ner; 2010-02-07 Klockan; 01:14:22
Fredag:

Hade en ypperligt lyckad fredag. NatoJohan trillade in vid sju, då hade jag redan stått vid spisen i en timme för att få ihop potatisgratängen och steka quornfärsbiffar. Måste säga att maten var jättegod! Inte så konstigt, jag är king på att laga mat. Samtalet flöt på, under middagen diskuterade vi saker som hur man försvarar sig mot zombieinvasioner, zombiefilmer och andra skräckfilmer.

Sen sattes det igång ordentligt och det slutade inte förrän vi alla däckade pangboom nån gång under natten. En massa skoj hände, spännande samtal, glasskrig och  flaskpost. Nat har en massa bilder, så jag kommer nog sno nån sen :)


Lördag :

Idag har jag bara legat på soffan och väntat på min kära. Vi var på hans brors födelsedagsmiddaggrejs under kvällen. Jag hade jätteont i magen! Jag vet inte varför... men jag misstänker att det kan ha nånting att göra med en stor påse chips och en halv burk oliver... Men det var trevligt ändå, det är trevliga människor.
Vi kom hem vid halv elva och jag ringde min käre bror som fyllde år. Men den tönten bor ju i Sthlm så något mer födelsedagsfirande för honom av mig blev det inte. Och det verkar dröja länge innan han ska ner till Skåne igen :(

Nu:

Ska jag slänga mig på Adam i soffan och kräva att han tar hand om mig. Jag har ont i hela kroppen nu! Och så ska vi nog kolla film. Och jag vill nog ha makaroner tror jag? Hmmm..


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0