Så mycket på så kort tid

Klottrades ner; 2009-09-28 Klockan; 11:21:59

Såja
Då har jag varit på möte med nytt ställe, sagt hejdå till min gamla käre herr soc-sekreterare och införskaffat tre nya block till skolan.
Blev ju ingen skola idag eftersom mötet kom i vägen. Annars hade jag haft spanska på morgonen, vilket är något som jag verkligen borde plugga extra hårt med eftersom jag kom in så sent. Och så skulle det varit Pedagogiskt ledarskap vid halv elva. Gör ett grupparbete där i artikelform om en pedagog och hans arbete. Och de två killarna jag jobbar med är ganska stimmiga och lata. Så dom kan gott klara sig själva denna gången.

Jag hade hoppats på att mina CSN-pengar hade kommit in idag, så att jag hade kunnat betala lite räkningar och dylikt. Får bara hoppas på att dom kommer in innan onsdag.
Känns så jävla tradigt ifall pojken min är tvungen att betala allt denna gången också.

Hann inte äta nån frukost innan jag stack iväg på mötet, men efteråt så bjöd herr soc på fika. Det blev te och fralla. Sen fick jag nåt kostigt magknip.
Har iaf bananer hemma nu (woho!) som jag ska äta till lunch. Känner att jag har krängt så mycket de senaste dagarna, så måste bli lite nyttigare. Annars trivs jag inte med mig själv. Och då känns det ännu mer olidligt att sitta med sig själv hela dagarna. 

 Om jag har fått in pengar ska jag också till Malmö på onsdag, och träffa min Alex! Var ju typ aaaaaslänge sen jag träffade henne. Se hur det är med henne, hennes nya lägenhet och hennes gravida mage.

Nu ska jag logga in på NTI och kolla in min nya kurs och vad jag har för uppgift denna veckan. Lite spännande. Har aldrig tagit distanskurser på det sättet innan. Får se om jag fattar allt och inte klantar till det.

Tjyva på!









 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0