Planiert

Klottrades ner; 2009-09-29 Klockan; 15:31:19
Så jävla störigt. Alex smsade mig o frågade ifall jag inte kunde möta upp henne i HBG o sen följa med henne tll Malmö o sova där ikväll. Det vill jag jättegärna! Ungefär lika gärna som jag vill ha en helkväll med Adam, eftersom han ska komma hem tidigt idag (eller ja, tidigt o tidigt, typ tjugo i fem) och vi inte har träffats ordentligt på länge.
Men nu får jag inte tag i Adam och kan inte råga honom om vad han tycker. Så jag msåte typ halvplanera åt två olika håll. Kan inte säga nåt säkert förrän jag fått snackat med Adam heller på grund av ekonomiska skäl. Har ju som jag skerivit innan inga pengar alls än (vart fan dom nu har tagit vägen?!) och måste således låna av Adam. Men ååååh! Jag vill kunna ge Alex besked. Jag ska ju hursom träffa henne imorgon (antagligen) om det inte blir idag. Men det hade varit mysigt o ta igen med en hel natt. Eftersom jag är ledig imorgon så funkar ju det hur bra som helst.

Jävla skit.
Känna sig stressad för en sånhär grej. Bluää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0