Krångel o mat

Klottrades ner; 2009-09-28 Klockan; 11:58:20
Den jävla NTI funkar ju inte!
Eller mer, jag trodde att jag hade mina inloggningsuppgifter, men det verkar som att jag trots allt inte hade det.
Vilket innebär att jag måste vänta till 12:15 innan syon är tillbaka från mötet så jag kan fråga henne, men så ska hon säkert på lunch så jag kommer inte kunna fråga förrens typ ett.
Nu är jag hungrig! Ska kanske ta en liten banan nu... eller lite makaroner? Åhh, jag är så trött på makaroner. Hade behövt cykla ner o handla lite.'
Jag behöver handla:
-sallad o grönsaker typ tomat, paprika, svamp, gurka, squash, sparris m.m
-spaghetti
-soygurt o sojamjölk
-krossad tomat, tomatpure
-lök
-oliver

Gahh, jag har typ inte ens pengar till hälften av det där.
Undrar vad jag ska prioritera. Oliverna kanske :)

Eller så tar jag bara en banan nu och ser om olivsuget försvinner.
Fast jag hade ju behövt cigg också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0