Ensam mamma söker

Klottrades ner; 2009-09-28 Klockan; 19:59:55
Åh vad jag älskar "Ensam mamma söker"!
Det är så otroligt gulligt. Med mammorna, deras barn och hur glada dom blir av all uppvaktning och alla småpirriga kärlekysyror som far omkring och puss och gull och allt.
Nej men seriöst, det är verkligen ett jättegulligt program. Man önskar ju nästan själv att man var en ensamstående mamma så att man hade kunnat få vara med.
Men så tänker jag lite sådär i efterhand, tänk på alla ex som sitter där hemma och tittar på dom här mammorna med sina familjer. Jag menar, det har ju tagit slut av en anledning. Visst ser ju tjejerna glada och spralliga och romantiska ut i tv:n, men hon kanske är en jävla svartsjuk, gnällig bitch när kamerorna stängs av och hon väl valt en kille och det blivit vardag. Kanske fiser i sömnen. Kanske är smygnazi. Eller så var det ex:ens fel att det tog slut, eller så är dom änkor.
Eller så ska jag sluta spekulera så mycket!

Men för er som inte har sett "Ensam mamma söker" så går det att titta på på www.tv3.se/play
jajemen.
myyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0