Det ni

Klottrades ner; 2009-09-28 Klockan; 21:28:49



Älskling kommer hem ikväll!

Yes, jag som trodde att jag skulle vara tvungen att sova ensam. Men han kommer hem,
och då blir det pussar och StarTrek för hela slanten.
Och så ska jag visa upp köket som jag varit så duktig och städat idag.
Åt till middag nån konstig lins-makaron-gryta, var inte särskilt gott men jag hade inte ork till att göra något annat. Nu känns min mage lite uppsvullen. Bluä.
Har helt fastnat för ett par bloggar. Finns så mycket konstiga människor att följa. Intressant hur många som faktiskt följer dom. Med tanke på hur mycket skit dom skriver om. Inte för att jag har så mycket vettigt att säga på min blogg. Men det är mest för att det inte händer så mycket just nu, och det står ganska still i min hjärna. Får se när jag vaknar till liv. Då blir det revolution må ni tro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0