Voff med mys

Klottrades ner; 2009-10-01 Klockan; 18:22:55
Nu är det fan mysigt asså. Adam är hemma o vi sk ha en mys/chillkväll med bara oss två. Äntligen!
Jag var jättehungrig innan så jag åt en tidig middag utan Adam.Men vi hade handlat hem grönsaker (äntligen!) så jag gjorde en riktigt god pastasallad med lite stekt abourgine till. Åhh så gott det var.

Min enda lektion imorgon blev inställd, så jag ska upp o ta bussen till Hbg för att möta upp Bror! Yay! FAN va det ska bli trevligt. YOYO får se hur planerna utvecklas imorgon, men det finns många idéer.

Ojja jag måste ringa mamma ikväll. Verkligen viktigt...

Nu ska jag mysa ner mig i datorfåtöljen och titta på "Design: Simon och Tomas". Jag tycker så mycket om dom.
Adam spelar Call Of Duty Nazi Zombies under tiden^^

Mmmm, nu känner jag mig riktigt mysig :)




Simon & Tomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0