vad det händer grejer

Klottrades ner; 2009-10-30 Klockan; 02:47:32

Då var klockan mycket igen. Men har fått sova ut rätt mycket de senaste dagarna, så känner mig rätt nöjd :)

Umgänget med Kim blev mycket bra. Vi körde på nattpromenad och långa snack, och en massa tv-spel. Sen blev det tidig morgon. Vilket resulterade i att vi sov länge, vilket resulterade i att det blev stressigt till bussen kl 15. Men iväg kom vi, och Kim åkte vidare mot hgs.

I Ägolm mötte jag upp lillebrorbajs och Cajjo och Adam och de begav sig mot Malmö. Jag var skithungrig när vi väl kom fram och hade hittat rätt. Adam åt utan att jag visste det och jag blev rätt lack. Så jag var tvungen att gå iväg o käka och missade då första bandet. Men jag fick mat i magen iaf :) Sen så var det Scorned Disciples tur! Spelningen blev grym, och publiken var verkligen på G. Alla låtarna ligger ute på youtube, bara att söka på Scorned Disciple Arena 305 så hittar ni det! Dom har även en massa andra spelningar utlagda där, och annat skräp. Kom hem rätt sent, och Adam var dödstrött imorse.

Vi hade en heldag idag! Han hade nog helst bara myst omkring hemma i slappekläder, men jag drog med honom ut på byn för att fixa en hel del ärenden. Vi gick på ett antal loppisar och hittade en del kul grejer. Så en sväng inom Coop för att köpa mat, och så Systemet såklart eftersom vi ska på Halloweenfest imorgon. Och så köpte vi en pumpa! Min kära pappi fyllde år idag. Vi bjöd in honom på middag. Han fick hjälpa till att skära falukorv. För köttätarnas del blev det korvstroganoff. Till mig själv gjorde jag nån form av sellerigrytawannabestroganoff som var väldigt god :) Till allt detta ris och brysselkål. Blev fisig av brysselkolen...

Har bara myst annars ikväll, tagit det väldigt lugnt. Känner mig lite pirrig för imorgon. Man ska ju vara utklädd till halloweenfesten, och jag älskar sånt! Så det ska jag pyssla med större delen av dagen imorgon. Ska också försöka mig på det där med att plugga. Csn är förresten det trögaste som finns. Dom sa i måndags att dom skulle skivka papprena för studieförsäkran. Men dom har inte kommit än... >:(  Så jag är fortfarande lika luspank som innan. Förutom det där med att mina päron då och då tycker synd om mig och sätter in nån hundralapp på mitt konto så är det bara enkronor som skramlar i min ficka. Ett ångestrelaterat problem det där.

Hade så gärna laddat upp lite bilder på bloggen nu. Nat, jag behöver hjälp! Hoppas hon kan hjälpa mig fixa det snart. Håller själv på o lär mig allt det där med att koda o shit, men det där med bilderna är över min fattningsförmåga.

Nu ska jag lägga mig i sängen o lösa korsord tills jag slocknar, brevid min snarkande sambo. Finfint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0