Toffel i skallen

Klottrades ner; 2009-10-26 Klockan; 14:00:59




Jag har fan gjort detta bra. Jag har kämpat hårt.
Idag är bara en vanlig dag, fast med extra hårda kanter.
Tvätttid till åtta och brödet i ugnen. Slut på cigg och vansinne i rummet.
Idag är bara en vanlig dag, fast med extra hårda kanter.

Jag försöker peppa mig själv. För idag är det hårt, men jag vet trixen som kan få den bättre.
Alltså, inge större fara, bara lite mer... desperation i vardagen.
Nu ska jag tvätta, vilket behövs. Sen tänkte jag nog fixa iordning lite i sovrummet,
så att det känns som ett mysigt och rofullt sovrum. Det kan jag behöva.
Sover ju som jag alltid gör när saker snurrar i min skalle.

Alltså!



- Tvätta

-Laga nån form av mat

- Kolla Greys, Desp.houswife och Ugly Betty (för att få upp humöret)

-Städa/plocka


Sen nånstans efter det borde Adam komma hem. Då ska han få en toffel i skallen, spec om han bara... inte ser.









(det blev et knasigt misstag som begicks i designen, därför kan man inte se mina bilder, linjer är blåa och rubrikerna fel typsnitt. Tjo!)


















Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-26 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0