Takkronor och mattklabb

Klottrades ner; 2009-10-27 Klockan; 15:53:56
Nu fick jag lite städmani och satte igång o rensade i sovrummet! Det skrev jag iofs att jag skulle göra igår... men det gjorde jag inte. Så! Nu är takkronan ordentligt uppsatt med alla prismor och grejer som hör till. Nu är det bara till att skaffa matchande sängkläder och måla sänggavlarna. Hade jag ju velat göra.. men det blir väl i nästa liv.
Hade fotofunktionen inte klabbat på min blogg, så hade jag lagt upp bild för att visa er hur fint det blir :)


Klockan är redan fyra! Adam ringde mig precis och berättade att han hade fått praktik på det stället som han helst ville vara på, och det var ju jätteroligt! Men det innebär också att vi kommer var "tvugna" att bo kvar här ett tag till.. Jaja. Lika bra iofs, i och med att det är här jag har börjat plugga. Gör ju inte så mycket eftersom det mesta är på distans ändå, men allt klabb och tjafs med nya skolor och studieklabb gör mig alldeles matt. 

Och nu! Hopp in i duschen med nån bra musik på högsta. Yeyemen^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0