Massa text

Klottrades ner; 2009-10-27 Klockan; 14:38:04
Såja gårdagen blev det inte mycket av. Tänkte egentligen skriva om det inatt, men eftersom Blogg.se bestämde sig för att pausa en stund, så orkade jag inte sitta uppe till 04 för att skriva ett inlägg^^
Blev ingen tvätt igår, för jag hade lyckats kolla fel på datumet och tvättiden var egentligen i söndags. Mycket spännande... Men idag tvättar jag! Det är den stora händelsen för dagen! Njaaaaaa...jag får ju besök idag också!

Det var mycket känslor upp och ner igår. Pratade med Csn som hade satt in mina inbetalade pengar på fel ställe, så jag ringde och fixade det. Hon jag pratade med var faktiskt väldigt väldigt snäll. Har aldrig blivit så bra bemött i ett telefonsamtal med Csn innan. Hon tog till och med mitt nummer så att hon kunde ringa tillbaka när hon fixat lite grejer åt mig. Supersnäll! Hon hörde nog dock att jag fick ett litet sammanbrott i slutet av samtalet. Det är väldigt påfrestande att inte ha pengar och när det är så mycket runt omkring som måste fixas. Men nu är det på gång! Studieförsäkran är på väg till mig, så ska den skrivas på så har jag förhoppningsvis pengar tidigast på fredag. Fy fan vilken lättnad det kommer vara. Man blir så jävla handikappad...

Och iomed att pengarna inte kommer när jag planerat så blir det svårt för mig och min utflykt till Sthlm. Vilket hade varit svårt iaf nu när det visar sig att bror min inte har ett rum. Så... utflykten får vänta en vecka eller två tyvärr. Men jag kommer göra andra mysiga saker i helgen. Är bjuden till Svanis. Kan vara skönt att komma bort och ta det lugnt. Inte för att jag lever i en speciellt stressad tillvaro, mer att alla omständigheter runt omkring gör mig galet stressad. Blir nog "This is It" på lördag iallafall.  

Idag kommer det som sagt en gäst till mig. Kim, som jag inte har umgåtts med på tu man hand på ungefär... två år kanske? Dags att ta tag i lite vänskaplig samkväm och uppdatering. Egentligen skulle jag åkt till honom, men eftersom min ekonomi ser ut som den gör så fanns det ingen möjlighet. Men detta blir nog riktigt trevligt!

Imorgon har Adam spelning i Malmö, med sitt band Scorned Disiple. Kommer få låna Adams busskort imorgon så att jag kan ta mig till Ängelholm o möta honom där för avfärd mot Malmö. Jag har lovat att filma spelningen. Jag har också snackat med min lillebror om han skulle vilja följa med, men jag har ju inte kollat med Adam ifall det får plats mer folk i bilen. Fast dom kanske tar sig dit själv? Nåväl, Lillebrorbajs med flickvän kanske? Vet inte, men det hade varit kul ifall dom följde med. Tror inte han har sett Adam spela innan? Nu blir det mycket frågetecken. Jag ska ner o slänga i en ny laddning i maskinen och sen duscha o plocka lite här. En mysdag har jag haft :) Mycket bättre och stabilare än igår^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0