Lång helg...

Klottrades ner; 2009-10-25 Klockan; 23:11:18
Det har varit en låååång helg. Jag hann fan med en massa massa saker. I fredags var jag ju ute med Adam och två klasskompisar till honom och promenerade i skogen. Gick ner till Nimis och klättrade och hade det skoj, och jag fotade en hel del (vilket kommer läggas ut på bilddagboken så snart jag tar mig ork) och sen på kvällen var jag mörbultad och trött. Frös som en gris, och det har jag gjort sen dess. Så det var mys och pizza som gällde. Hemkörning! :D

Lördagen var det upp tidigt coh slänga sig på bussen med fullpackad väska. Det skulle hända grejer! Vid halv elva var jag i hgs och gick o handlade på systemet för första gången i mitt liv. Det var grejer det! Sen hem till mamma för att snacka skit, fixa och packa och greja och vänta på mammas gamla vänner med barn som skulle ner på besök. Sist jag såg den familjen var jag 8, och det blev väldigt mysigt att se dom igen. Men tyvärr kunde jag inte stanna länge, dom kom rätt sent på eftermiddagen och jag skulle vara hos Nat vid 18.

Väl hemma hos Nat började vi dricka och fixa oss. Och hon har fixat en bloggdesign åt mig! Tack tack tack snälla! Kul att ha nån egen design. Känns mer... privat då på nåt vis. Och såklart personligt.
Jag hade verkligen förberett mig på en helkväll, men tyvärr blev jag aldrig så full som jag hade hoppats på. Och det var väl kanske bra iofs, med tanke på alla seriösa samtal som fördes under kvällen. Usch ja.. mycket på alla olika håll och vad fan ska jag göra? Har bara en person som spökat i mitt huvud sen igårkväll.
Då var det riktigt skönt att komma hem till Nat sen, ta på sig lånade myskläder och äta nattamat och sen krypa ner i sängen. Jag var så jäkla frusen! Tur att Nat är bra på att hålla mitt humör uppe.
Men inte fan fick jag sovmorgon idag heller. La oss vid fyra/halvfem och sen upp vid 10! Tjo.. och gå genom ett regnigt hgs. Men det gjorde inte så mycket.. när jag väl begett mig kändes det inte så farligt som jag trodde det skulle göra. Så idag har jag varit i Grevie hela dagen och spelat rollspel och bra suttit i en soffa. Var jävligt skönt att bara ta det lugnt. Nu är min mobil död, mina pengar slut och jag är en dålig människa.


TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0