Kalas

Klottrades ner; 2009-10-07 Klockan; 12:46:24

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon. Tyckte jag förtjänade den.. Har varit så jävla trött de senaste dagarna. Är helt svart under ögonen ju. Och så har jag massor att plugga just nu. Ett fetinghistoriaprov imorgon. Och eftersom jag kom in så sent på terminen så har jag inte hunnit läsa nånting av det...
Och så på distanskursen så har jag ett fyrsidigt arbete att skriva om människor o miljö. Tills på fredag.
Men jag hr ju hela dagen idag på mig, inga klassrumskurser idag. Så det blir till att sitta hemma o plugga o vara duktig. Fast det känns som jag knappt har vaknat än, ska nog slänga in mig i duschen och se till så att jag får i mig en cigg. Starta lite skön musik, och sen är jag redo för att plugga järnet. Kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0