Hiiiiii

Klottrades ner; 2009-10-14 Klockan; 23:15:25
Usch, idag har jag pluggat o haft tråkigt. På samma gång, jag lover.
Det blev faktiskt inte särskilt roligt förrän Adam kom vid sju. Då åt vi mumsig middag och glodde på Zombieland. Den var jättebra! Rolig, och full med spännande zombies. En lite annorlunda zombiefilm helt enkelt. Fräsch ;)
Har lite ont i magen nu, ska bara röka en cigg o sen dra med Adam in i sovrummet så att han får lite sömn och jag får lite ro till att läsa. Har ju i uppgift att läsa Ondskan och analysera den. Så har lite kvar att läsa.

Tjo,
jag ska förresten bli blond igen. Påbörjade det projektet idag. Det tar lång tid för mitt hår att övergå från Henna-rött till ultrablond. Men det är det värt. Hoppas jag... Tja, tröttnar väl när jag tröttnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0