Halleluja

Klottrades ner; 2009-10-10 Klockan; 12:26:06
Känner mig pepp!

igårkväll var det jobbigt, fick megahuvudvärk senare så vi var inte så långvariga på kalaset. Men det var gott med pastasallad, o så glass sen. Men ja.. huvudvärk. Kände mig rät pigg i bilen på bäg hem, och så en liten stund hemma. Men fan alltså, så fort vi startade filmen så började jag gnälla. Och jag kunde inte hjälpa det! Allt var obekvämt, varmt och konstigt och det ryckte i mina muskler och blä! Så Adam måste tyckt att det var en superbra myskväll... Jag gick o la mig innan filmen var slut iaf, jag var så jävla trött.

Men idag! Har redan hunnit med mycket. Varit o handlat en massa ingredienser. Och en sväng på systemet...
Nu ska det städas en runda, och dt känns helt okej. Men jag är lite trött på att det blir så jävla krångligt alltihop med fucking bussar o skit. Stackars gäster...  Sjuuuuukt störigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0