*gnisslar tänder*

Klottrades ner; 2009-10-22 Klockan; 17:17:31
här har jag inte skrivit på ett tag.
Och det är kanske inte så konstigt egentligen. Har haft noll inspiration hela veckan. Jag har bara sunkat runt i mina sunkiga kläder i den sunkiga lägenheten. Eller ja, allt är inte så misär som man kan tro. Men iomed att jag är så jävla slut och så jävla förkyld (återigen) så har det bara blivit att jag suttit på min röv. Längtar så mycket tills jag ska till sthlm, ifall det blir av. Hoppas hoppas hoppas. Skriver mer lite senare,
för nu ska jag faktiskt masa mitt arsle till Coop och, som Adam sa, köpa nåt och unna mig. Jag var lite ledsen i ögat när han bara kom inom, och sen stack för o repa. Jag vill se mer av min sambo!

Pratade förresten en bra stund med Nat innan idag, jag blev rätt peppad av lite framtidsplaner o lite bus o så. Ska till hgs o träffa henne i helgen, antagligen blir det mycket flabb o mycket äventyr. Det kan jag behöva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0